Šport je lajv! zmagovalec konference SPORTO 2024
S kampanjo, ki je komunikacijsko spremljala letošnji 2. Ljubljanski festival športa, smo želeli v duhu časa besedo “live” na pozitiven način spet povezati s kakovostnim druženjem, ki se zgodi v živo. Predvsem mlajšo generacijo pa na njim naraven in nevsiljiv način z uporabo njihove govorice povabiti k alternativi tam, kjer se nahajajo tudi 8 ur dnevno - na družbenih omrežjih.
Na kanalih družbenih omrežjih Mestne občine Ljubljana in Ljubljana je šport smo v mesecu pred 2. Ljubljanskim festivalom športa ter še cel mesec po dogodku, objavljali vsebine, pripravljene po sodobnih smernicah družbenih omrežij. Vsebine so bile zabavne, a so v sebi vedno nosile tudi pomembno sporočilo kampanje, da se življenje pravzaprav dogaja tam zunaj - stran od ekranov. V živo.
S pomočjo premišljenega, mladim razumljivega in nativnega nagovora smo k dialogu o prekomerni rabi zaslonov in upadu fizične aktivnosti med mlajšo generacijo v povprečju privabili 8.000 uporabnikov, polovica od njih je bila pripadnikov generacije Z. Uporabniki so ustvarili več kot 1,5 milijona video ogledov in se na vsebine odzvali več kot 40.000-krat. Na festival pa smo pritegnili več ko 15.000 obiskovalcev, ki so s poskušanjem več kot 40 različnih športov dokazali, da je šport prav zares - LAJV.
Blagovna znamka Ljubljana je šport
V Mestni občini Ljubljana se zavedamo pomena gibanja in aktivnega življenjskega sloga, zato športu namenjamo veliko pozornosti. Projekt spodbujanja meščank in meščanov k redni športni vadbi poteka pod blagovno znamko Ljubljana je šport in združuje vse športne panoge, programe ter aktivnosti v našem mestu. Osrednji športni dogodek blagovne znamke je Ljubljanski festival športa, katerega cilj je vključiti čim več prebivalk in prebivalcev v najrazličnejše športne aktivnosti in dvigniti delež športno aktivnega prebivalstva.