Privabimo naše mlade nazaj v resnični svet
Čas, ki ga tako odrasli kot mladostniki in otroci preživijo pred ekrani iz leta v leto narašča, največji pa je ravno pri mlajši generaciji. Raziskave navajajo, da si pripadniki generacije Z video vsebine na družbenih omrežjih ogledujejo tudi do 8 ur dnevno. V zadnjih nekaj letih pa zasvojenost z ekrani še pospešuje družbeni fenomen FOMO (“fear of missing out”), ki se najizraziteje kaže v potrebi po ogledu vsebin v živo predvsem na omrežju TikTok.
Čeprav izraz “TikTok live” v imenu logično nakazuje na spremljanje vsebine “v živo”, nas te vseprisotne vsebine v živo ironično le prilepijo na zaslone v strahu, da bi zamudili kaj pomembnega. Posledično pa zaradi strmenja v zaslon zamudimo vse, kar bi lahko dejansko doživeli - v živo.
S komunikacijo “Šport je lajv!” želimo v duhu časa besedo “live” na pozitiven način spet povezati s kakovostnim druženjem, ki se zgodi v živo. Mlajšo generacijo pa na njim naraven in nevsiljiv način z uporabo njihove govorice povabiti k alternativi prav tam, kjer se nahajajo tudi 8 ur dnevno.